חברות רבות כיום מציעות שירות הודעות או שירות מענה אנושי עבור הלקוחות שלהם. כיצד תדעו איזה שירות מתאים לכם יותר? מה מבין השירותים יעזור לכם יותר? קבלו סקירה מלאה של היתרונות והחסרונות של כל אחד מהשירותים הללו, וכך תוכלו להחליט מה יתאים לכם יותר.

מהו שירות הודעות?

ניהול חברה טומן בחובו לחץ ואתגרים רבים. קיים עומס כמעט כל שעה ביום, וכל משימה קטנה מצטברת והופכת לגדולה. גם תחום שירות הלקוחות הוא תחום משמעותי במיוחד, שעלול לגזול מכם זמן רב ומשאבים יקרים.

כיום ניתן לקבל מגוון שירותי הודעות ללקוחות באמצעות חברות חיצוניות. מה זה אומר? הלקוחות שלכם יופנו אוטומטית אל שירות הודעות שיענה להם על השאלות הנפוצות ביותר, ויחסוך התעסקות ארוכה ומיותרת. שירות ההודעות יוכל לעזור לכם בכך שהוא נותן מענה בכל שעות היממה, ויכול להעניק מענה ללקוחות מסביב לשעון. איך כדאי לעשות את זה? ומהם הדברים שחשוב לשים אליהם לב בעת חיפוש חברה כזו? כל המידע בהמשך.

האם כדאי ששירות ההודעות יהיה במענה אנושי?

שירות הודעות יכול להתבצע באמצעות מענה אנושי או בצורה ממוחשבת לחלוטין. כמובן שלשני סוגי השירותים יש את היתרונות ואת החסרונות שלהם – וחשוב שנבין מה עדיף לנו ומה מתאים לצרכים של החברה.

שירות הודעות אנושי הוא מצד אחד יעיל יותר, שכן הוא מאפשר ללקוח לקבל פתרונות מקיפים יותר עבור הבעיה וניתן לקבל מענה גם עבור בעיות מורכבות יותר. מנגד, שירות הודעות לעסקים שהוא אנושי דורש מן הסתם יותר כוח אדם. כמובן ששירות חיצוני של הודעות במענה אנושי יכולה להקל על חברות רבות ולעזור להם לתת ללקוחות שלהם את המענה הטוב ביותר מסביב לשעון ומבלי להתפשר.

חברות רבות גם בוחרות באופציה של שירות הודעות אוטומטי. שירות זה יכול להיות נוח במקרים מסוימים אך לעיתים הוא לא מספק את המענה האידיאלי ללקוחות שלכם, מה שיכול לגרום לאיבוד לקוחות פוטנציאליים או לנטישת לקוחות קודמים.

שירות הודעות יכול להתבצע גם בצורה של מענה חוזר. כלומר, הלקוחות משאירים הודעה עבור החברה והם מקבלים את המענה בזמן בו שירות הלקוחות חוזר לפעול. שירות זה יעיל בעיקר עבור חברות שאינן מספקות שירותים דחופים, או לחברות שבאופן כללי יש להן פחות צורך בשירות לקוחות אנושי. נסו לחשוב מראש מה יותר תואם את הצרכים של העסק שלכם, ולהתאים לו את סוג השירות האידיאלי.

איך לבחור חברה לשירות הודעות?

אחרי שהחלטתם האם שירות הודעות אנושי יתאים לחברה שלכם, נותר רק לבחור כיצד להפעיל את השירות הזה? איך מוצאים שירות הודעות אנושי שידע לתת ללקוחות שלנו את המענה הטוב והיעיל ביותר?

כדאי קודם כל לפנות לחברה מקצועית בתחום, שיודעת להפעיל שירותי הודעות עבור חברות דומות לחברה שלכם. חשוב שהמענה יהיה מקצועי ויעיל, ויוכל לתת פתרונות טובים ומהירים ללקוחות שלכם. נסו לשמוע ביקורות אודות חברות המעניקות שירות הודעות, ושמעו מלקוחות אחרים מדוע הם מרוצים מהשירות אותו הם מקבלים.

למה חשוב להשקיע בחברה לשירות הודעות?

השירות שאתם נותנים הוא הדבר הראשון שיזכרו עליכם. ברגע שתתנו ללקוחות שלכם שירות טוב ויעיל הם יזכרו אתכם לטובה ויחזרו לרכוש את השירות שלכם מבלי לחשוב פעמיים. שווה להתייחס לשירות ההודעות כחלק בלתי נפרד מהחברה שלכם, ולהשקיע על מנת שהשירות יעבוד בצורה חלקה ובלי בעיות. בחירה בחברה בה עובדים אנשים מנוסים בעלי תודעת שירות גבוהה, יכולה לשנות את התדמית של החברה שלכם מהקצה אל הקצה, לא תאמינו כמה השפעה יכולה להיות לשירות לקוחות איכותי.

התאמה של שירות הלקוחות לסוג החברה

כמובן שלכל חברה יש צרכים שונים, ובהתאם גם על שירות הלקוחות להיות מותאם לצרכים הללו. כשאתם מחפשים חברה המספקת שירות הודעות או מענה אנושי בדקו כי לחברה זו יש בקיאות בעולמות התוכן של החברה שלכם. אם למשל אתם מנהלים חברה טכנולוגית, בחרו בחברה שמספקת גם תמיכה טכנולוגית תואמת לצרכים שלכם. אתם צריכים לסמוך על חברת שירות הלקוחות שלכם ולדעת כי אתם משאירים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בידיים טובות, כאלו שיגרמו להם לחזור אליכם ולהמליץ לאחרים על שירותי החברה שלכם.