פניתם לחברת שירות מענה אנושי? מצויין.
עכשיו זה השלב שיציפו אתכם במידע על היתרונות, החסרונות וכל הפיצ'רים שיש לאותה החברה להציע.
אז אחרי 15 שנים במתן שירות מענה אנושי לעסקים, ועשרות אלפי לקוחות. תנו לי למקד אתכם במה חשוב ומה חשוב פחות.
3 הדברים החשובים ביותר
- נציגה שנשמעת כמו העובדת בעסק שלך-
אין כמו רושם ראשוני ואנשים רוצים להרגיש שהגיעו לעסק שלך ולא למקום אחר. מזכירה שנשמעת כמו עובדת בעסק נותנת הרגשה נעימה ומקצועית שלא מפסיקה עד לסוף השיחה ומייצרת את הבסיס לטיפול איכותי ומוצלח בלקוח.
- יכולת ביצוע תסריט שיחה מתפתח-
הזרימה של השיחה בצורה טבעית היא חלק מהחוויה הראשונית של הפונים אליך. בנייה של תסריט שיחה שהוא מצד אחד טבעי וזורם ומצד שני מזרים לנציגים שלנו בדיוק את המידע שהם צריכים בכל רגע נתון, נותנת לנו את האפשרות להתחיל את הטיפול בלקוח וליצור אצלו ממחויבות להמשך התהליך מולך.
- מהירות מענה-
כמו 2 הדברים החשובים האחרים מהירות המענה קריטית לחוויית הרושם הראשוני. בעולם התחרותי של היום לא מספיק רושם ראשוני טוב אלא צריך שהוא יהיה WOW מענה מהיר מבטיח לכם שהוא יהיה כזה.
4 דברים בהחלט חשובים, אבל טיפה פחות
- שירות לקוחות חזק ואיכותי שקשוב אליך ולצרכים שלך
- מערך ניהול ובקרה שמודד את הנציגים ובודק את רמת השיחה שלהם
- אופן קבלת תיעוד השיחה- באיזה אמצעי תקבלו את התיעוד וכמה נוח לעבוד איתו
- יכולת למסור מידע או מענה על שאלות ותשובות
7 דברים שעוזרים מאד, אך אפשר גם בלעדיהם
- ביצוע פעולות מלאות כולל סליקת כרטיס אשראי ופעולות נוספות שיידרשו על ידכם
- קבלת תיעודי השיחות ב-Whatsapp
- גישה להקלטה של כל השיחות
- יכולת זיהוי לקוח שמתקשר ופניה אליו בשמו האישי
- יכולת לביצוע תסריטי שיחה מרובים ומורכבים
- סנכרון למערכת ה-CRM של העסק
- יכולת של חברת המענה להתפתח עם העסק שלך בהתאם לגדילה ולצרכים שלו

אנחנו חיים ונושמים את הלקוחות שלנו, כל מה שכתוב פה למעלה יש לנו ב-Woki ועוד הרבה מעבר.
לא כי אנחנו כאלה חכמים (אנחנו סבבה לגמרי), אלא כי אנחנו קשובים ללקוחות שלנו כל הזמן ואלו דברים שעלו מהשטח.
כשאתם מתחברים ל-Woki, אתם מתחברים לחברה שרואה אתכם ואת הצרכים שלכם.
אתם מתחברים למערכת חכמה, לומדת ומתפתחת בדיוק כמו שאתם מצפים מהעסק שלכם שיהיה.
אז בשמי ובשם הצוות האלוף שלי ב-Woki, נשמח שתצטרפו לשירות שלנו ובטוח שגם תיהנו מהתהליך.
מני צ'יקו, מנכ"ל