אחרי 15 שנה של אספקת שירות מענה אנושי החלטתי לשנות את כללי המשחק

והקמתי את WOKI

שירות מענה אנושי מהדור החדש

ללקוחות של היום כבר ממש לא מתאים שירות מענה אנושי מהדור הישן ש"רק" לוקח פרטים בצורה יבשה. הלקוחות של היום מגיעים חכמים ועם דרישות.

יש להם גישה מהירה לכל המתחרים שלך בכף היד שלהם ובעיקר, אין להם סבלנות.

החוקים השתנו. יש משחק חדש.

במשחק החדש הזה צריך לתת מענה ראשוני מתקדם יותר ללקוחות, לתת להם להרגיש שהטיפול בפנייה שלהם התחיל, לסגור חלק מהפניות כבר ברמת המענה הראשונה ובעיקר להיות מסוגלים לתקשר עם לקוחות בעוד סוגי תקשורת כגון פניות דיגיטליות.

והנה ההסבר לאיך עשינו את זה

בשביל להתמודד במשחק חדש צריך גם כלים חדשים ולכן החלטתי להקים את WOKI עם טכנולוגיה פורצת דרך בתחום, עם שיטות ניהול ושיטות מענה שמתאימים ללקוחות של היום, עם נציגים שנשמעים ללקוחות שלך ממש כמו המזכירה של העסק.

אנחנו קוראים לזה מענה אנושי שלם.

אנחנו מאמינים שיבוא יום וכל שירותי המענה אנושי לעסקים יהיו כמו Woki, אבל עד אז, גם לעסק שלך מגיע להנות מהטוב ביותר שיש לתחום להציע. אל תתפשר על פחות מWoki. תרים לנו טלפון. אנחנו מבטיחים לענות.

גלילה לראש העמוד