בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, הספקנו לענות לעוד לקוח.
זאת המשמעות של המחויבות להיות תמיד זמינים.
נעים להכיר, אנחנו
הרבה מעבר לשירות מענה אנושי. אנחנו מעניקים לעסק שלך גיבוי אנושי מלא, אישי, מקצועי ומדויק – ברמה שלא האמנת שאפשרית.
המטרה שלנו פשוטה: להיות נגישים עבורך תמיד ובצורה מלאה, זמינים לכל עזרה שתצטרך – בעלת אופי אישי או מזכירותי. יש לנו מין רצון עז כזה לשרת לקוחות, שמתאפשר הודות לשילוב בין טכנולוגיה מתקדמת ומערך אנושי איכותי במיוחד.
הוקמנו על ידי היזם העסקי מני צ'יקו, שב-15 שנים האחרונות צבר ניסיון רב בתפקידים הבכירים ביותר כמנכ"ל וכשותף בחברת המענה האנושי הגדולה בשוק. כיום מני הוא המומחה המוביל בישראל בתחום המענה האנושי לעסקים.
Woki מנצלת כל מילימטר בניסיון הזה, לטובת יצירת חוויית שירות בסטנדרט הגבוה ביותר. חוויה המתחלקת לשניים:
מול הלקוחות שלך, טכנולוגיית הקצה הייחודית שלנו הופכת כל אחד מנציגי השירות שלנו לנציג המותג שלך. מהרגע שענה לשיחה, הוא מדבר "ברוח המותג". לכן, עבור הלקוח שהתקשר, הנציג/ה שמולו מייצג/ת את המותג שלך לכל דבר ועניין – ממש כאילו הוכשר/ה בעסק ועובד/ת בו שנים.
מולך, המערכת שלנו הופכת נציגי שירות סטנדרטיים, ל-Personal assistances. כל נציגה, יכולה בכל רגע נתון להיהפך למנהלת משרד. המשמעות היא שאתה מחליט אם להשאיר לנו את עבודת המזכירות, ולפנות את עצמך לדברים החשובים באמת – בלחיצת כפתור.
מעבר לקבלה וטיפול בשיחות שלך ברמה מעולה, נציגת Woki תוכל לקבל ממך הוראות נוספות בזמן אמת. לחזור ללקוח עם תשובה, למשל. או לקבוע עבורך פגישות ביומן, לעדכן את הלקוחות באופן יזום על מבצע חדש, מוצר שחיכו לו ועכשיו הגיע, או כל מסר אחר שעולה בדעתך. הממשק הטכנולוגי המתקדם של Woki אפילו מאפשר לך לקבל נתונים בזמן אמת על מצב השיחות, לשמוע את הקלטת השיחה וכן לתת הנחיות מענה לנציג השירות מכל מקום בעולם.
רוצה להודיע ללקוחות שלך שאתה בפגישה? בחו"ל? במילואים? בסדנת ויפאסנה? אין שום בעיה. פשוט הזן זאת בממשק שלנו, והנציגים שלנו ייקחו את זה מכאן. אפשר גם להתקשר או לשלוח מסרון, ואנחנו נתחבר אליך בכל פלטפורמה שתבחר.
אנחנו מאמינים שיבוא יום, וכל שירותי המענה האנושי לעסקים יהיו כמוWoki.
אבל עד שזה יקרה, גם לעסק שלך מגיע ליהנות מהטוב ביותר שיש לתחום להציע.
אז תרים לנו טלפון. אנחנו מבטיחים לענות.