לחצו ליצירת קשר

מענה טלפוני אנושי – Woki

כל עסק והייחוד שלו

שירות מענה טלפוני אנושי

הניסיון שלנו ב Woki בתחום של מענה אנושי לעסקים מראה שלכל סקטור עסקי ולכל עסק בתוך הסקטור יש צורך משלו.
לאחר שהמנהלים שלנו בנו אלפי תסריטי שיחה שונים למגוון כל כך גדול של לקוחות שזקוקים לשירות מענה טלפוני לעסקים אנחנו נוכל להתאים לך מענה אנושי חכם בעזרת תסריט שיחה שהוא מתאים לסקטור שלך ובמיחוד לצרכים של העסק שלך.

Woki מענה אנושי לעסקים בהתאמה אישית הוא שם המשחק

התאמה של תסריט שיחה היא קריטית לניהול שיחה קולח ונעים עם הלקוחות שלך. כאשר נציג נותן שירות עבור אתר סחר אלקטרוני, הוא כבר מבין את המושגים והוא יודע מה יהיו השאלות והתשובות הנפוצות (רמז לאחד: זמני משלוח) כאשר נציג  מטעמנו נותן שירות לסוכנות ביטוח הוא כבר מבין מה זה נזקי צנרת או כמה דחוף זה לקוח עם ביטוח רכב שמתקשר לאחר תאונה או כאשר הרכב שלו תקוע והוא צריך גרר.

אז ריכזנו כאן את הצרכים העיקריים של כל סקטור כאשר הוא מקבל שירות מענה טלפוני אנושי לעסקים, של Woki

דברו איתנו על זה בזמן בניית תסריט השיחה עבור מענה טלפוני לעסקים.

מזכירות כללית – שירות מענה טלפוני לעסקים

  • מענה לשיחות במקום המנהל (אם אין מזכירה בעסק)
  • מענה טלפוני לעסקים ליותר משיחה אחת בו זמנית
  • מענה טלפוני לעסקים – פתרון לימי חופש ומחלה של המזכירה
  • פתרון לזמנים בהם המזכירה ובהפסקה או בסידורים מחוץ למשרד.
  • מענה לפני ואחרי שעות העבודה כאשר המזכירה כבר הלכה והעסק עדין עובד

שירות לקוחות כללי בחברה

  • הפחתה של עומסי שיחות וחלוקה נכונה יותר של עבודה על פני היום
  • מענה טלפוני לעסקים לצורך הורדת זמני המתנה לשביעות רצון הלקוח
  • שימוש בשירותי מענה אנושי מרגיע את הלקוחות לעומת כל מענה אלקטרוני/ דיגטלי שגורם לאי שביעות הרצון של הלקוח
  • שימוש בשירות מענה טלפוני לעסקים של WOKI מגביר את הבקרה על המוקד הפנימי בחברה כך שבסוף היום יודעים בקלות כמה שיחות גלשו ל WOKI ולפי זה ניתן להסיק מה הייתה רמת התפקוד הפנימי של העסק שלך

מענה למשרד עורכי דין אנושי

  • מענה טלפוני אנושי לעסקים ומכובד במקום עורך הדין או החלפת מזכירה
  • מענה לנייד כאשר העורך דין בבית משפט או דיון /פגישה
  • מענה ללקוחות לאחר שעות העבודה כאשר עורך הדין נימצא לבד והוא עובד על מסמכים או קורא חומר ואין מי שיענה לשיחות.
  • קביעת פגישות  מול הלקוחות של העסק שלך
  • בקרה על גבייה ומעקב אחרי לקוחות

מקרים דחופים:

  • מקרי מעצר( עורך דין פלילי ,משפחתי ותעבורתי)
  • טלפון מבית משפט

שירותי זימון תורים לרופאים

  • קביעת תור
  • אספקת יומן אינטרנטי כולל אפשרות להדפסת תורים לדלת ולרופא ועוד דוחות
  • מידע על המרפאה (הגעה ,עלויות וכו')
  • תזכורות אוטמטיות או אנושיות על תורים או כל דבר אחר.
  • מקריים רפואים דחופים (לקוח לא הרגיש טוב /או תופעות אחרי ניתוח )

סקטורים נוספים

  • מוקד ארצי לרשת חנויות ו/או חברה מרובת סניפים
  • מענה אנושי למסעדות כולל הזמנת מקום
  • מענה אנושי לרופאי שיניים
  • מענה אנושי לסוכנויות רכב
  • מענה אנושי לחברות המספקות גז או סולר לבתים ועסקים
  • מענה אנושי למוסדות אקדמיים
  • מענה אנושי למכללות מקצועיות ומסלולי המשך
  • מענה אנושי לבנקים וחברות פיננסיות
  • מענה אנושי למספרות וקוסמטיקאיות
  • מענה אנושי למוסדות תרבות
  • מענה אנושי לעמותות כולל לקיחת אשראי לתרומות
  • מענה אנושי לבתי אבות ורשתות לשירותי סיעוד
  • מענה אנושי למוקד 106 מוניציפלי
  • מענה אנושי לחברות נד"לן
  • מענה אנושי למשרדי תיווך
  • מענה אנושי לשמאים

אנחנו מבינים את הצרכים ומאמינים שביכולתנו לעזור לך להגיע ליעדים העסקיים, יעדי השירות או כל יעד אחר שבו אנו יכולים לעזור.

לך נשאר לחדד לנו את הייחודיות של העסק שלך הספציפי שלך.

פנה אלינו עכשיו ועוד היום העסק שלך יהיה מחובר כל הזמן, עם שירות מענה אנושי לעסקים.

מה ההבדל בין מענה אנושי רגיל לעומת מענה אנושי שלם ?

Woki מספקת שירות מענה אנושי שלם שבמסגרתו אנחנו מסוגלים לבצע תסריטי שיחה מורכבים הכוללים מענה איכותי ויכולת לבצע פעולות רבות במסגרת המענה, על פי דרישותיך והדרכתך. במצב כזה ניתן להגיע למצב שחלק גדול מהפניות כבר נסגר אצלנו, הלקוח שלך מרוצה ואתה חסכת זמן. מענה אנושי רגיל (מה שהיה עד ש WOKI הגיעה לשוק) מסתפק בשאלת מספר שאלות ותשובות ללא יכולת לביצוע פעולות נוספות עבורך.

לאיזה סוג עסקים מתאים שירות מענה אנושי ?

למעשה, השירות מתאים לכל סוג של עסק אך בעיקר הוא מתאים לעסק שמקבל שיחות טלפון מלקוחות פוטנציאליים, לעסק שיש לו צורך במתן שירות לקוחות ולעסק שיש צורך במזכירות, בין אם יש מזכירה בפועל ובין אם לאו.

איזה עוד שירותים יש לחברת Woki ?

WOKI מספקת חבילה של שירותים שונים שמטרתם לתת לעסק שלך פתרונות מלאים ויעילים כלכלית, למשל שירות מזכירה אישית לפי דקות שיחה בלבד, שירותי שיווק ומכירות דיגיטליים, טלמרקטינג ועוד. כל אחד מהשירותים שלנו אינו גנרי והוא יותאם לך באופן אישי לפי צרכיך וצרכי החברה שלך.

מה היתרונות של חברת Woki ?

כחברה החדשנית והטכנולוגית ביותר בתחום המענה האנושי בישראל, WOKI מובילה בכל פרמטר. מהירות המענה שלנו היא מצויינת ועוזרת לך לא לפספס אף שיחה, שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בכל שלב לשינויים בתסריטים, עדכונים התייעצות וכל דבר אחר שנדרש במסגרת המנוי. הניסיון שלנו הוא אדיר – 15 שנים של ניסיון משמעותי מאוד בעולמות המענה האנושי והפעלת מוקדים מכל הסוגים ובכל הגדלים. כל היתרונות האלו מנותבים לך שירות מעולה עבור העסק שלך וללקוחות שלך.

איך הטכנולוגיה הייחודית של Woki תחסוך לי עלויות ?

הטכנולוגיה שלנו עוזרת לנציג לבצע תסריט שיחה ביעילות מקסימלית – זה חוסך זמן ולכן חוסך כסף. בנוסף, הטכנולוגיה שלנו מעלה את נתוני הלקוח החל מהפעם השנייה שהוא התקשר מה שנותן לשיחה נפח אישי ושירותי עבור הלקוחות שלך וגם חוסך זמן. טכנולוגיית שליחת התיעודים שלנו לוואטסאפ שלך מאפשרת לך לחסוך המון זמן יקר בחזרה אל הפונה, זה נוח וחסכוני מאוד בזמן היקר שלך, לפרטים נוספים שאל את מנהל המכירות שלנו על היתרונות הטכנולוגיים של WOKI ואיך זה יעזור לעסק.

שירות מענה טלפוני אנושי נציגים

גלילה לראש העמוד