אקדמיית Woki – והפעם בטיפ השיווקי שלנו, אתגר התוכן ל30 יום!
רוצים להגדיל את העוקבים והנוכחות ברשתות החברתיות של העסק ולהיות נוכחים שם תמיד, אבל אין לכם מספיק רעיונות לתוכן?
רוצים יותר מכירות דיגיטליות? בשביל זה הכנו לכם את האתגר הזה.
אתגר 30 הימים לתוכן מוצלח ברשתות החברתיות יוצא לדרך!
הכנו לכם 30 משימות קלות ופשוטות לביצוע.
כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבצע משימה אחת כל יום. ככה קל, ככה פשוט.
מוכנים? קבלו אותם:
1. השוויצו במוצר שלכם
יש לכם מוצר מנצח שאתם מאמינים בו? מעולה, פרסמו אותו לעולם, תראו אותו לכולם. הרשתות החברתיות זאת אחלה הזדמנות לשיווק של העסק שלכם.
2. תשתמשו בפיצ'ר של הסקרים בפייס ואינסטוש
להפעיל סקר זוהי דרך מצוינת לגרום לעוקבים שלכם לעסוק בתוכן שלכם, ולהניע אותם לפעולה.
3. שתפו את הקהל בתחביבים שלכם
תראו לקהל שאתם אנשים רגילים לחלוטים עם תחביבים, כמו לכל אחד. שיכיר גם אתכם ולא רק את העסק שלכם.
4. שתפו מה החלק האהוב עליכם בעסק שלכם
אוהבים את העסק שלכם? מעולה. תראו לקהל שלכם מה החלק הכי אהוב עליכם בעסק שלכם. סיפור אישי זה משהו שתופס.

5. פרסמו קוד הנחה/מבצע על המוצר שלכם
כולם אוהבים הנחות, ובעיקר מבצעים. תשתפו מבצע מיוחד לעוקבים שלכם בלבד, ככה הם ירגישו שרק הם מקבלים את ההנחה ושהם ברי מזל שהם עוקבים אחריך.
6. שתפו מהו המוטו של העסק שלכם
לכולם יש מוטו וחזון, תשתפו את הקהל שלכם מה המוטו של העסק שלכם, ככה תוכלו לייצר חיבור של הלקוחות שלכם לעסק.
7. תנו טיפ שימושי לעוקבים שלכם
טיפים זה נחמד, במיוחד כשזה יכול לשמש את העוקבים שלכם, אז יאללה, פנקו אותם בטיפ מנצח מתוך התחום המקצועי שלכם שיעזור להם.
8. פרגנו ל5 עסקים אחרים
לפרגן זה חשוב, במיוחד בעולם העסקים כשהרשתות החברתיות מעורבות בזה. אתם מפרגנים, העסק השני מתלהב מהפרגון, מפרסם בסטורי והופ הנה עוד ערוץ שיווק שנפתח לכם.
9. שתפו את העוקבים שלכם מה מניע אתכם ונותן לכם מוטיבציה
גם בעלי עסקים נתקעים לפעמים בלי מוטיבציה, שתפו סיפור אמיתי שקרה לכם על איך נתתם לעצמכם מוטיבציה. אולי תצליחו לעזור למישהו ביום מצב רוח רע ולתת לו מוטיבציה. הוא יזכור לכם את זה.
10. שתפו מה החלק הגרוע ביותר בעולם העסקים
לא הכל זוהר ונוצץ בעולם העסקים, גם אכזבות אפשר לשתף. שתפו מה מאכזב או מעציב אתכם בעולם העסקים.
11. שתפו מהו המוצר האהוב עליכם
יש לכם מוצר שאתם אוהבים ממש מהמוצרים שלכם? שתפו, אנשים צמאים למידע. אל תשכחו לספר גם למה.
12. צלמו סרטון מאחורי הקלעים
אנשים חטטנים מטבעם והם מתים לדעת מה קורה מאחורי הקלעים. אז למה לא לשתף אותם? תראו להם מה אתם עושים ביום יום. מאחורי הקלעים.
13. תנו מידע נוסף על אחד העובדים שלכם
עוד קצת מידע על העסק שלכם לא יזיק. ספרו ושתפו עוד. אנשים מתים על זה. אנשים אובים לראות אנשים אחרים חוץ מבעל העסק שנמצא יותר בפרונט.
14. שתפו איך העסק שלכם הוקם
כל התחלה מעניינת, במיוחד של עסקים. שתפו את העוקבים שלכם למה הקמתם את העסק הזה, מה בער לכם בעצמות ומדוע.

15. פרסמו הגרלה לעוקבים
הגרלות זה כיף, אנשים אוהבים מתנות חינם. זו גם אחלה הזדמנות בשבילכם להגדיל את קהל העוקבים שלכם. פרסמו הגרלה רק לעוקבים אחריכם. ומי שרוצה לזכות- יעקוב.
16. פרסמו סקירה למוצר שאתם אוהבים
אוהבים מוצר כלשהו של עסק אחר? פרסמו את מה שאתם חושבים על המוצר, זה על אותן העקרונות של מספר 8 ברשימה.
17. שתפו מיהו האדם שאותו אתם מעריכים
מעריכים מישהו? שתפו למה דווקא אותו, איך ומדוע. מה אכפת לכם? זה עוד תוכן 🙂
18. פרסמו סרטון שלכם אורזים הזמנה/ נותנים שירות
שוב פעם, מאחורי הקלעים זה מעניין. אז תראו איך אתם נותנים שירות או אורזים הזמנה. מה אכפת לכם?
19. שתפו משפט מעצים שמתאים לעסק שלכם
אנשים אוהבים משפטים חכמים ומעצימים, אז שתפו משפט שאהבתם. תוסיפו סקר נחמד של "האם אתם מתחברים למשפט" והופ- יש לכם מעורבות קהל.
20. פרסמו את המוצר שהכי אהוב על הלקוחות שלך
יש לכם מוצר שהכי נמכר? שכל הלקוחות שלכם מתים עליו? פרסמו אותו, שעוד אנשים יכירו.
21. מיני קורס
תנו לעוקבים שלכם מיני קורס,העלו רשימה של שלושה טיפים או שלושה שלבים שיעניקו לקהל שלכם ידע חדש.
22. שתפו מה האאוטפיט שלכם היום
אופנה זה כיף ויש לזה אחלה views. אז תראו לכולם מה לבשתם היום. זה נחמד.
23. תנו טיפ לעסק מתחיל
יש לכם עסק כבר הרבה זמן? למדתם וחוויתם הרבה? השתפשפתם בעולם העסקים? אז תעזרו לאלה שבתחילת הדרך.
24. פרסמו סרטון של מה שבא לכם
סרטונים זה נחמד, במיוחד כשזה עולה לרילס (וידאו קצר באינסטגרם ופייס) ואז יש מלא צפיות. תצרו סרטון קצר וקליל על כל מה שעולה לכם לראש.
25. תעשו סלפי, כי למה לא?
תראו את הפנים היפות שלכם לעולם (עם או בלי פילטר – זה כבר עניין שלכם) ותרשמו על מה אתם חושבים באותו רגע.

26. צרו שאלון מעניין לעוקבים שלכם
רוצים יותר מעורבות? תעשו שאלון מעניין שדרכו תוכלו להכיר את העוקבים שלכם. למשל, תשאלו בני כמה הם, מאיפה ועוד..
27. שתפו את תוצאות ההגרלה
עשיתם הגרלה ובחרתם את המנצח? שתפו בתוצאות!
28. שתפו סיפור לקוח או המלצה של לקוח
המלצות זה דבר חשוב, במיוחד כשזה בא בצורה אותנטית.
29. פרסמו 3 דרכים או סיבות לשימוש במוצר שלכם
רוצים שיקנו מכם? אז למה שיקנו מכם אם לא תביאו להם סיבות טובות? אז יאללה, תנו להם סיבות.
30. סיכום אתגר
שפכו לבכם כמים, ספרו איך היה האתגר ותמליצו לאחרים. תסכמו את החודש שעבר עליכם.
עשיתם את האתגר? מתכוונים לעשות? תתייגו אותנו. מבטיחים לעשות לייק ולפרסם אצלנו.
יאללה, יא אלופים. בהצלחה.
צוות המומחים של Woki שמחים להעניק לכם את הידע הדרוש עבור ניהול העסק שלכם במרחב השיווק הדיגיטלי.
מחכים לכם בטיפ הבא שלנו..
הכירו את Woki, שירות מענה טלפוני אנושי היחיד בישראל – נשמח לדבר ולהציג בפניכם את מגוון הפתרונות החכמים והמשתלמים שלנו, שמתאימים בדיוק לעסק שלכם.