כמה כסף אתם מוציאים סה"כ בשנה אחת על החזקת נציג אחד? משכורת, תשלומי ביטוח, הטבות, ימי השתלמות, ימי חופשה בתשלום וכמובן תשלום על המרחב העבודה והציוד.

מתכננים קמפיין שיווק? תחשבו לפני זה על מיקור חוץ

תחשבו על כמה כסף אתם מוציאים סה"כ על החזקת נציג אחד וזה עוד בלי לדבר על ניהול הנציג או צוות, התמודדות עם תחלופת עובדים, הכשרתם וכמובן – בקרת איכות.

למה לכם לעבור את כאב הראש הזה, כאשר שירותי מיקור חוץ יכולים לחסוך לכם זמן, כסף ותסכול?

מתכננים קמפיין שיווק? תחשבו לפני זה על מיקור חוץ

מדי פעם אנחנו נתקלים בעסקים הפונים אלינו בעקבות "הצפת פניות". זה קורה (לא כל כך במפתיע) בזמן שהם נמצאים בעיצומו של קמפיין שיווק, שהושקעו בו משאבים רבים. הקמפיין מצליח והעתיד נראה ורוד. אלא שהמצב נראה אחרת לגמרי כשהטלפונים קורסים ואין מי שיוכל להשתלט על זרם הפניות שנוצר בעקבות המהלך השיווקי.

כאשר עסקים גדולים מעוניינים להריץ קמפיינים גדולים, לעתים קרובות הם זקוקים לכל משאביהם וכישוריהם לניהול הקמפיין. ניהול מוקד טלפוני במקביל לקמפיין, מסיט אתכם מענייניכם הראשיים ומעסיק אתכם בתחום שגם ככה לא הוכשרתם אליו.

בזבוז משאבים מיותרים בזמן קמפיין וגם בזמן העבודה השוטפת, עלול לגרום לכישלון הקמפיין או אף להפלת העסק במקרה הגרוע.

על כן, יש לפעול מבעוד מועד. עוד לפני הקמפיין דאגו להפנות את השירות הטלפוני שלכם למיקור חוץ. זה יעזור לכם לנהל את העסק בידיעה שישנם אנשים מוסמכים ומקצועיים המטפלים בתחום השירות ויאפשרו לכם להתפנות לעיסוקיכם המרכזיים – וכך ליהנות באמת מהפירות של הקמפיין.

חמישה דברים שרצוי לדרוש מספק מוקד השירות החיצוני שלכם

אם אתם שוקלים להעביר את השירות הטלפוני שלכם למיקור חוץ ולהימנע מכאבי הראש ובזבוז הזמן, מזל טוב על ההחלטה הנבונה!

רק לפני שאתם חותמים חזה עם ספק, ישנם חמישה דברים חשובים שעליכם לדעת לדרוש, לקבלת התמורה הטובה ביותר לכספכם:

1. שירותי מיקור חוץ איכותיים, אמורים לספק מנהל צמוד אשר יעדכן אתכם בהתנהלות ברמה היומית.

2. ודאו כי מעבירים אליכם בסוף כל יום את דו"חות הנתונים והיקף העבודה שנעשתה.

3. נציגי המוקד הטלפוני צריכים לעבור הכשרה מקיפה על המוצרים והשירותים אותם אתם מספקים ולבצע מכירות משלימות ושדרוגים ללקוחותיכם במהלך השיחות.

4. תמחור שירות מיקור החוץ אמור להיות מותאם לצרכי העסק שלכם וללא תשלומים מיותרים.

5. ספק מיקור חוץ צריך להיות בעל ניסיון רב שנים בניהול שרות לעסקים הדומים לסוג העסק שלכם.

אז בהצלחה.

חברת Woki היא הבחירה הנכונה והחכמה לניהול מוקד טלפוני. במיוחד שלכם.

מיקור חוץ - נציגה