מוקד הודעות עסקי – זמינות סביב השעון
כל שיחת טלפון היא אבן קטנה בבניין של המוניטין העסקי שלך. כל שיחת טלפון כזו היא עסקה פוטנציאלית או לקוח מרוצה. מענה טלפוני מהיר, מיידי ומקצועי יבטיח כי הלקוח יחזור אליך גם בפעם הבאה. מוקד הודעות שמספק שירות הודעות לעסקים מבטיח לקוחות מרוצים הודות למענה מקצועי בזמן אמת עבור העסק שלך.
שירותי Back-up בזמן אמת
כל בעל עסק מכיר את המצב: נכנסות פניות, אתה בדיוק עם לקוח אחר, באמצע עבודה או סתם עם הילדים ולא יכול לענות. לקוחות נותרים ללא מענה הולם ולכן את זקוקים שירות לקוחות שגם מספק שירות מוקד הודעות עם מענה מהיר. כל לקוח כזה עלול להיות לקוח נוטש או שיעבור למתחרה אם לא יקבל את המענה. עם מוקד הודעות של Woki הלקוח הזה יהפוך להיות הממליץ הבא שלך בקבלת שירות אמין, מקצועי, מידי וענייני. אז איך הופכים לקוח פוטנציאלי ללקוח משלם?
שירות מוקד הודעות – הידעת?
עסקים שאינם מפעילים שירותי מוקד הודעות, מאבדים "לקוחות שקופים" מדי חודש אפילו בלי לדעת. ללא ניטור הפניות באמצעות שירות הודעות מענה אנושי, לעסק שלך אין דרך לעקוב אחר לקוחות פוטנציאליים, שיחות נכנסות ואיכות הטיפול בצרכי לקוח.
שירות הודעות לעסקים – איך זה עובד?
- מוקד הודעות מעניק ללקוחות זמינות מלאה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
- כל לקוח מקבל מענה אנושי מקצועי, מהימן וישיר המבוסס על מידע מקיף המותאם אישית לצרכיו.
- שיחות המתקבלות בזמני לחץ מועברות אוטומטית למוקד שירות הלקוחות ובכך, לא מתפספסת אף שיחה.
- כל לקוח מקבל מענה ישיר ומקצועי, לרבות רישום הפניות. באופן זה מתאפשר תהליך מעקב וניטור לקוחות והצלחת הטיפול במענה ללקוח.
- במקום להיתקל במענה קולי, הלקוח שלך מקבל מענה חם, אישי, אדיב ואנושי המעניק תחושת קרבה, משמר לקוחות ומבטיח מוניטין יציב לאורך שנים.
היתרונות של שירות הודעות
- ניצול 100% מהלקוחות הפונים אל העסק
- ROI גבוה במיוחד הודות לטיפול שוטף בצרכי לקוחות
- מגוון ערוצים לקבלת הפניות שלך: וואטסאפ, מייל, שיחות טלפון ועוד
- חסכון של אלפי שקלים מדי חודש בעלויות כוח אדם
- הגדלת הרווחים באמצעות מעקב מקצועי אחר שיחות נכנסות
- שיפור התדמית העסקית ברמה בינלאומית
- עבודה עם שווקים בינלאומיים בכל שעות היממה
- מתן מענה ללקוח ללא תלות בשעות הפעילות של העסק
שירות הודעות עם מענה זמין סביב השעון
הודות לטכנולוגיות מתקדמות, Woki מציעה לכל אחד מלקוחותיה אפליקציה ייחודית המותאמת לצרכים הספציפיים של העסק והענף. הלקוחות שלך יכולים ליהנות לא רק ממענה קולי, מענה אנושי וזמינות מלאה סביב השעון 24 שעות ביממה, אלא גם הופכים להיות שותפים פעילים בעסק הודות לפעילות אינטראקטיבית ופיתוח AI באבחון דפוסי השימוש והפנייה של הלקוח.
המענה הזמין סביב השעון מאפשר לעסק שלך להפוך את הלקוחות לבני בית, יוצר מוניטין עסקי ברמה בינלאומית ומעניק לארגון יתרון תחרותי בענף על פני עסקים מתחרים. מוכן להתקדם?
מה היתרונות של שירותי מוקד הודעות לעסקים?
שירותי מוקד הודעות מספקים זמינות מלאה 24/7 ומענה אנושי מקצועי, יוצרים מעקב וניטור ללקוחות, חוסכים בעלויות כוח אדם ומגוונים באמצעי קבלת הפניות.
איך שירות מוקד הודעות יכול לשפר את תדמית העסק?
שירות מוקד הודעות מעניק מענה אנושי ואדיב שמבטיח תחושת קרבה ללקוחות, מקנה מוניטין לעסק ומסייע בבניית תדמית חיובית ומקצועית
איך שירותי מוקד הודעות יכולים להגדיל את הרווחים של העסק?
שירות מוקד הודעות יכול להגדיל את הרווחים על ידי שמירה על לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים השירות מאפשר מענה מקצועי לשיחות נכנסות ומסייע בטיפול שוטף בצרכי הלקוחות
באילו ערוצים ניתן להשתמש כדי לקבל את הפניות שהתקבלו במוקד הודעות?
שירותי מוקד הודעות מציעים מגוון ערוצים לקבלת הפניות, כולל וואטסאפ, מייל, שיחות טלפון, ועוד.
אנחנו מחכים לפנייה שלך! השאר/י לנו פרטים בטופס כאן למטה ונחזור אליך עם הפרטים ועם הצעת מחיר מתאימה לצרכיך.