לגייס נציגים, להכשיר, להדריך, לנהל, לבקר, לפטר וחוזר חלילה…. למי יש כח להתעסק עם ניהול של מוקד שירות קטן בחברה?
לנו! אנחנו בWoki נשמח להוריד לך, את כאב הראש שנקרא הקמה וניהול של מוקד קטן בתוך העסק.
הקמה וניהול של מוקד טלפוני ייעודי במיקור חוץ של Woki – חיסכון, שקט נפשי ועליית רמה במקצוענות
ככל שעוברות השנים, הקמה וניהול של מוקד טלפוני הופכת להיות משימה מורכבת. במיוחד כאשר מדובר במוקד קטן של בין נציג אחד ל-5 נציגים. הקושי בלהשיג כוח אדם למוקדים, חוסר הנאמנות והיציבות של העובדים במוקד ועוד, כל אלו גורמים למשימה הזו להפוך לסיזיפית ממש.
יש כאלו שחשבו שבשנת 2020 הכל כבר יהיה דיגיטלי ולא יהיו שיחות טלפון אך המציאות מוכיחה שההיפך הוא הנכון. שיחות הטלפון לא מתמעטות. בחלק מהמקרים הן אפילו מתגברות. אז איך מתמודדים עם האתגר שבניהול מוקד קטן? להחזיק מנהל על 3 אנשים? לא כל כך כדאי. לבצע בקרה הדוקה? לא כל כך אפשרי.
חברת Woki גאה לספק לך פתרון כולל להפעלת מוקד טלפוני קטן ובינוני שיוריד לך את כל כאב הראש המיותר של הפעלת מוקד מבית
הנציגים שלנו, נבחרים בקפידה, מנוהלים כל הזמן ויש לנו מספיק מוקדים כך שתמיד יהיה גיבוי לנציג שעוזב.
נציגים שעובדים רק עבורך, מערכות טכנולוגיות המתקדמות ביותר, ניהול ובקרה שוטפים. אלו רק חלק מהדברים שתקבל אצלנו ב- Woki מענה אנושי לעסקים.
כאשר אנחנו מקימים עבורך מערך של מוקד ייעודי במיקור חוץ (אאוטסורסינג) של מוקד טלפוני, נציגי השירות עובדים אך ורק בשבילך ומפתחים בקיאות רבה בעסק שלך ומיומנות רבה בתקשורת עם הלקוחות שלך.
למנהלים שלנו יש ניסיון אדיר בבנייה והפעלת מוקדים כאשר הם היו אחראים בפועל על בנייה והקמה של מאות מוקדים קטנים ובינוניים במיקור חוץ.
אנו עובדים עם דוחות מסודרים, שיטות סדורות לניהול ובקרה ומי שנהנה מכל המקצוענות הזו זה אתה והעסק לך.
פתרון ייחודי למוקדים קטנים
כיום כל החברות המבצעות שירותי מיקור חוץ למוקדים מנסות להתמקד במוקדים של 10-15 נציגים קבועים ומעלה. Woki הינה החברה היחידה מגאה לספק לך פתרון אפילו מרמת חצי נציג ועד 5 נציגים קבועים. יש לנו התמחות מיוחדת בגדלים האלו ואנו יודעים לייצר לך חיסכון בעלויות אל מול הקיים, וביקר העלאה וייצוב של רמת ואיכות השירות הניתנת ללקוחותייך.
פנה אלינו עוד היו, נשמח לבנות לך פתרון איכותי למוקד השירות שלך. אנחנו בנויים לזה.
מהו מוקד ייעודי חיצוני?
מוקד ייעודי חיצוני הוא שירות שבו נציגים מיומנים ומנוסים מתעסקים בטיפול בשיחות טלפון ושירות ללקוחות, במקום או בנוסף לעובדים הפנימיים של העסק. זה מאפשר לעסקים להתייעל, להתמקצע ולפתח את עסקם.
אילו יתרונות יש בשימוש במוקד ייעודי חיצוני?
שימוש במוקד ייעודי חיצוני מספק יתרונות רבים, ובראשם חוסר הצורך להתעסק בגיוס וניהול המערך בעצמם. יצירת יציבות, ואפשרות להתמקד בפרויקטים עיקריים אחרים בעסק.
איך מוקד ייעודי חיצוני יכול לסייע לעסק?
מוקד ייעודי חיצוני יכול לסייע לעסקים בניהול וטיפול בשיחות טלפון, שירות ללקוחות, טיפול בערוצי דיגיטל ובעוד דברים רבים נוספים.
מה הפתרון הייחודי ש-Woki מציעה למוקדים קטנים?
אנחנו מציעים פתרון ייחודי למוקדים קטנים, המתמקד במוקדים בין נציג אחד ל-5 נציגים, כאשר הנציגים שלנו מיועדים לך ומפתחים בקיאות בעסק שלך.
איך אני יכול לפנות אליכם כדי לקבל שירות כזה?
אפשר ליצור קשר איתנו דרך הטופס צור קשר למטה או להתקשר למספר המופיע באתר..