שירותי טלמרקטינג לעסקים ב-Woki
כשמדברים על שירותי טלמרקטינג יש לזכור כי טלמרקטינג היא ללא ספק אחת משיטות השיווק הישיר הנפוצות ביותר, וכאשר מבוצעת כהלכה היא בעלת פוטנציאל אדיר להגדלת המכירות של העסק. מהו הצורך בטלמרקטינג, מה הופך שירותי טלמרקטינג לחתיכה החסרה בפאזל של העסק שלכם ומתי כדאי להשתמש בשירותים של חברה חיצונית? כל המידע הרלוונטי מצוי כאן במאמר שלפניכם.
הצורך בטלמרקטינג
בשיטת מכירות זו, מוקדנים מתקשרים ומציעים את המוצר או השירות של החברה – או בצורה ממוקדת לאנשים שהביעו עניין בעבר, או בצורה אקראית. המטרה היא ליידע את אותם לקוחות פוטנציאליים אודות השירות של החברה, ולתאם עמם פגישה על מנת לקדם את התהליך או למכור להם את המוצר. היכולת לדבר ישירות עם אותם לקוחות פוטנציאליים עשויה לאפשר הבנה טובה יותר של גורמי המשיכה במוצר או השירות, כמו גם את הגורמים שמעלים הסתייגויות, ובאמצעות כך לדייק את תוכן השיחות על מנת שיסייעו להוביל לתוצאות הטובות ביותר, וישרתו את בית העסק כראוי.
שירותי טלמרקטינג – הקלף המנצח
ישנם בתי עסק אשר מעוניינים לקדם את עצמם באמצעות הטלמרקטינג אך בוחרים להוסיף את המשימה הזו לעובדים הקיימים שלהם במקום להשתמש בשירותי טלמרקטינג מקצועיים שיעשו זאת עבורם. החלטה זו לרוב לא משרתת את האינטרסים של אותו עסק, שכן בעוד שיש הגיון במחשבה שעובדי המקום, אשר בקיאים בשירות אותו הם מציעים, יוכלו להציג אותו בצורה מקיפה וברורה לאותם לקוחות פוטנציאליים, ישנן 3 סיבות עיקריות להשתמש בשירותי טלמרקטינג חיצוני.
- ישנם פרוייקטים חשובים שכל מנהל שיווק אומר לעצמו שכשיהיה לו זמן הוא יעשה אותם. המציאות היא שתמיד יש משהו יותר חשוב מלהתקשר למאגר הלקוחות הישן, למשל, ולהציע להם לחזור ולרכוש שירותים מהחברה. שירות חיצוני פותר את הבעיה הזו. הוא ממוקד, יעיל, ועושה רק את המשימה שלשמה נשכרו שירותיו. כך אפשר להגדיל את המכירות של החברה ובצורה יעילה מאוד.
- מכירות הן מקצוע ולא ניתן לעשות את העבודה הזו "על הדרך" . תסריטי שיחה, בחירת הנציג המתאים ביותר לביצוע הפעילות, יכולת לסגור עסקה או פגישה, היכולת לקבל הרבה פעמים "לא" או לשמוע את טריקת הטלפון בצד השני, כל אלו שוחקים מאוד את הצוות הקיים של החברה ויש כדאיות רבה לבצע פעילות שכזו על ידי מיקור חוץ של שירותי טלמרקטינג.
- ניהול – כאשר יש צורך בנציג אחד עד 5 נציגי טלמרקטינג, החברה לא תציב מעליהם בדרך כלל מנהל במשרה מלאה. כך יוצא שלאחר כמה ימים כמות השיחות היוצאות יורדת ויורדת וכך גם התפוקה של הנציגים. בעזרת שימוש בשירותי טלמרקטינג חיצוני, ניהול הוא חלק בלתי נפרד מהחבילה ואף מהווה את המרכיב האיכותי שבשירות. על כל פעילות יש תמיד אחראי משמרת וראש צוות שדואגים לא יהיה פיחות ביעילות הנציג, יבצעו החלפת וריענון נציגים בעת הצורך ויבצעו את כל הפעילות הניהולית הקשה והאינטנסיבית הכרוכה בהפעלת מוקד טלמרקטינג שכזה
WOKI היא המתכון הבטוח להצלחה
מובן לחלוטין כי יש חשש מסוים בלהפקיד את האחריות על הטלמרקטינג בידיים חיצוניות לחברה, אך זו בדיוק הסיבה שצריך לדעת באיזו חברה לבחור. כאשר אתם נעזרים בשירותי טלמרקטינג, אותו שירות מייצג אתכם, ועליו להיות ברוח המותג שלכם ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר. בחירה בחברה בעלת ניסיון עשיר כגון WOKI תאפשר לכם להיות בראש שקט, בידיעה כי תסריטי השיחה יהיו מקיפים ואיכותיים, הנציגים יהיו בתפוקה גבוהה והניהול יהיה הדוק ומקצועי, כך שיוכלו למקסם את פוטנציאל המכירות שלכם, תוך מתן חוויית שירות ברמה הגבוהה ביותר עבור הלקוחות שלכם.
אז למה אתם מחכים?
בואו להגדיל את המכירות שלכם באמצעות מוקד הטלמרקטינג של WOKI. השאירו פרטים ונחזור אלכם בהקדם.
לקריאה אודות שירותים נוספים של Woki כנסו לכאן :שירות מזכירה אישית , שירות מענה אנושי לעסקים, טלמיטינג – קביעת פגישות
רוצים מידע נוסף אודות טלמרקטינג ? הקלק כאן