תיאום פגישות זה עניין של מומחיות

שירותי טלמיטינג של Woki נתונים לך את היכולת להתמקד בעיקר. לפגוש את הלקוח לפגישה איכותית לאחר שניתן לו מידע ראשוני וחשוב, הוסרו חסמים ראשוניים והוא מוכן להתקדם לשלב הבא

לברור את המוץ מן התבן

כל מי שהתעסק בתיאום פגישות יודע שיש המון "עבודה שחורה" בעסק הזה. מתוך עשרות רשומות פוטנציאליים ישנם כמה לקוחות בודדים שאכן בשלים להגיע לפגישה. התהליך של השגת הלקוח בטלפון, בירור צרכים ראשוני, בדיקת עמידה בתנאי סף והצגת המוצר או השירות לשביעות רצונו של הלקוח הוא תהליך ארוך ומתיש.

האם טלמיטינג הוא תהליך מכירה?

לדעתנו – בפירוש לא.

אין ספק שתהליך קביעת הפגישה הוא מכירתי באופיו אך יש פרמטרים נוספים הנדרשים לתהליך והם עולים על הצורך במכירתיות.

הדברים החשובים ביותר בתהליך קביעת פגישה (שירותי טלמיטינג) הם דווקא יכולת התמדה סיזיפית, משמעת עצמית מאוד גבוהה, יוכלת ביטוי גבוהה יעילות בעבודה ושירותיות. רק לאחר מכן מגיע הקטע המכירתי.

עם הניסיון שלנו, של הקמה וניהול של מאות מוקדי טלמיטינג ניתן לומר בוודאות: נציג/ה מכירתיים מידי לא מסוגלים לבצע פעולות טלמיטינג לאורך זמן.

תיאום פגישות מכירה. למי זה מתאים?

בעיקרון התשובה היא, לכל תחום שבו יש קבלת קהל פרונטלית או פגישות בבית הלקוח. וכבל זאת, יש תחומים שבהם הצורך בקביעת פגישה פרונטלית עדיין חזק מאחרים. או שמדובר על מוצר שהלקוח צריך לראות בעין כגון רכב, דירה וכד' או שמדובר על תחום שבו לא ניתן לסגור עסקה בטלפון בגלל רגולציה או דברים אחרים וכל סיבה אחרת נוספת.

להלן תחומים מרכזיים שבהם הצורך בטלמיטינג הוא גדול ועקבי

  • תחום הבנקאות
  • עולם הרכב – מכירות רכב יד ראשונה ויד שניה
  • תחום הביטוח
  • טלמיטינג לטיפולי אסתטיקה
  • הרשמה וייעוץ למוסדות אקדמיים

 

שירותי טלמרקטינג מהם תהליכי העבודה והבקרה המרכזיים ?

מוקד שירותי טלמיטינג צריך להיות מנוהל בצורה דקדקנית בהתאם לשיטות Woki לניהול מערכי מכירות ושירות, שיטה המכילה מספר מרכיבים מרכזיים:

  • עבודה על פי יעדים: הצבת יעדים ברמה יומית שבועית וחודשית, הן ברמה האישית והן ברמה המחלקתית.
  • שגרת יום מסודרת: ישיבות פתיחת משמרת, ישיבות צוות שבועיות וישיבות מחלקה חודשיות. במסגרת ישיבות אלה מקבלים העובדים העשרה מקצועית לצד הנעתם.
  • פומביות: מתן פומביות להישגים והצלחות, ברמה אישית ומחלקתית.
  • הנעת עובדים: פעולות מובנות כגון מבצעים, תחרויות ועוד במטרה להגדיל את תפוקות העובדים והנעתם לעמידה ביעדים.
  • בקרה ולמידה: חניכה אישית וקבוצתית של העובדים, ניתוח שיחות ומשובים. כל השיחות שלנו מוקלטות לצורכי בקרה ולמידה.

 

אילו אמצעי בקרה עומדים לרשותך כאשר אתה מקבל מאיתנו שירות?

Woki מעמידה לרשותך שלל אמצעי בקרה ודוחות לניתוח הפעילות וקבלת תובנות עסקיות

בין השאר תקבל במסגרת שירות קביעת הפגישות:

  • הפקת דוח יומי המרכז את ביצועי הפעילות לאותו יום ונתונים מצטברים לתקופה.
  • הפקת דוחות סיכום ברמה שבועית וחודשית. דוחות הסיכום מרכזים את תוצאות הפעילות עפ"י התפלגות של כמות שעות עבודה בפועל, כמות שיחות שבוצעו, כמות שיחות אפקטיביות, אחוזי הצלחה, כמות פגישות ועוד.
  • במידת הצורך, יוכנסו לדוחות נתונים נוספים, לפי הגדרתך.

אנחנו בWoki אחראיים באופן מלא לכל תהליכי ההכשרה והאימון של נציגי תיאום הפגישות על מנת להבטיח את הצלחת הפעילות.

לקריאה אודות שירותים נוספים של Woki כנסו לכאן :שירות מזכירה אישית , שירות מענה אנושי לעסקים