שירות מענה אנושי לעסקים
Woki מספקת לך שירות מענה אנושי לעסקים ברמה שלא הכרת שקיימת.
שירות מענה אנושי הוא שירות שנותן מענה לעסק שלך, בין אם עסק זעיר, קטן או חברת ענק. שירות מענה אנושי שלם, כפי שאנחנו ב-Woki קוראים לו, הוא שירות שיודע לא רק לענות בשם העסק שלך אלא גם להתנהל בדיוק כפי שהיית מצפה מהעובדים בעסק שלך.
ניהול וניסיון
כאשר Woki מספקת שירות מענה אנושי לעסקים אנחנו עונים בשבילך 24/7, בזמן עומס בשיחות או אחרי שעות העבודה. הניסיון רב השנים של המנהלים שלנו מביא לכך שאנחנו בונים את תסריטי השיחה בצורה מיטבית. מצד אחד, יעיל וקצר עבור המתקשר. מצד שני, עם מספיק מידע לנציג המאפשר לו לשרת את הלקוח בצורה מיטבית. ממש כאילו המזכירה בעסק ענתה לטלפון. שירות מענה אנושי איכותי מביא בחשבון לא רק את מה שאתה, הלקוח, רוצה שנמסור. הוא לוקח בחשבון מה עובר על הנציגה שלנו באותו זמן שהיא מדברת עם המתקשר, קוראת בו זמנית את ההוראות המכוונות אותו וגם מקלידה את תשובותיו. נדרש ניסיון משמעותי בכדי לבנות תסריטי שיחה איכותיים. אנחנו גאים בכך שיש לנו אותו וברמה הגבוהה ביותר האפשרית.
טכנולוגיה תומכת בשירות מענה אנושי לעסקים
Woki היא חברה חדשנית וטכנולוגית. היכולת שלנו לשלב את הניהול והניסיון שלנו ביחד עם מערכת טכנולוגית החדשנית ביותר הקיימת בשוק, מאפשרים לנו להביא לידי ביטוי את כל היכולות שלנו.
יכולות שמאפשרות לך לתת לנו עשרות ומאות תסריטי שיחה שונים עם עץ החלטות משתנה בהתאם לתשובות.
כאשר נספק לך שירות מענה אנושי שלם, העסק שלך יקבל תוספת כוח ועוד מערך שלם של נציגי ונציגות שירות וערוכים ומוכנים לתת שירות איכותי ללקוחות שלך כך שאתה לא תפספס אף פנייה.
טיפ: שאל את מנהל המכירות על קבלת הפניות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. אנחנו 2 רמות מעל כל השאר.
למי מתאים שירות מענה אנושי לעסקים?
היופי בשירות שלנו הוא שאנחנו יודעים להתאים אותו לכל עסק בהתאמה אישית. ועדיין, ישנם כללי אצבע שאם העסק שלך עונה עליהם, סביר להניח ששירות מענה טלפוני אנושי בהחלט נדרש עבורך.
- עסק שמפרסם – אף עסק לא רוצה לאבד לקוחות פוטנציאליים. הוצאות השיווק המינימליות של עסק שמפרסם באופן קבוע הן כמה אלפי שקלים ועד כמה עשרות אלפי שקלים בממוצע. שירות מענה אנושי של Woki דואג שיהיה מענה איכותי.
טיפ: שאל את מנהל המכירות שלנו על תסריט תומך מכירה. זה יקפיץ את המענה שלך בכמה רמות. - עסק שיש לו שירות לקוחות. בין אם אתה המנכ"ל ועונה בעצמך ללקוחות ובין אם יש לחברה שלך עשרות נציגי שירות, שירות מענה אנושי של Woki יעזור לך מאוד. עומסים נקודתיים בשירות הם דבר שבשגרה. מענה אנושי איכותי יודע להתמודד ולווסת עומסים גבוהים. אנחנו בWoki נבנה איתך תסריטים שבאמת יעזרו לשירות הלקוחות שלך ולא רק יעמיסו עליו הודעות לחזור אליהם.
- עסק שיש לו מזכירה או צורך במזכירה – אנחנו יכולים לעזור לכל עסק עם צורך במזכירה. בין אם יש אחת כזאת בעסק ובין אם לא. מזכירה לא תמיד נמצאת, לעיתים היא בהפסקה או בסידורים, חולה או בחופשה ולעיתים פשוט יש כמה שיחות במקביל. אנחנו נענה במקום המזכירה ונבצע עבורך שלל מטלות מזכירותיות.
- עסק בעל עונתיות משתנה – כל עסק שעונתיות מאפיינת אותו יכול להיעזר בשירות מענה אנושי לעסקים של Woki. אנחנו מווסתים את העומסים של העסק וחוסכים לך את הצורך בתגבור עונתי קבוע.
- עסק המחפש התייעלות. שירות מענה אנושי של Woki מספק לך מגוון גדול של כלים להתייעלות פיננסית בעסק. אנחנו חלק מהעולם החדש של הכלכלה
מהו שירות מענה אנושי לעסקים?
שירות מענה אנושי לעסקים הינו שירות שעונה לשיחות הטלפון של העסק בכל זמן שבית העסק לא יכול או לא מעוניין לענות. השירות ניתן על ידי נציגי שירות אנושיים והוא מאופיין במספר רמות של איכות מענה. שירות המענה אנושי של Woki נחשב כשירות האיכותי ביותר בישראל כיום.
איך איכות שירות מענה אנושי לעסקים משפיעה על הלקוחות שלי?
איכות המענה משפיעה על הרושם הראשוני שנוצר על הלקוח, וחשוב מכך משפיעה על הנכונות של הלקוח להמשיך בתהליך מול בית העסק. רק שירות מענה אנושי איכותי במיוחד יוכל לתת למתקשר את התחושה שהוא ממש הגיע לבית העסק ובעקבות כך לייצר מחויבות יותר גבוהה להמשך התהליך. הגעה לרמת איכות גבוהה מתאפשרת אך ורק בשילוב של ניהול מוקפד, ניסיון בתחום וטכנולוגיה מתקדמת.
לאיזה סוג עסקים מתאים מענה אנושי לעסקים?
שירות מענה אנושי לעסקים מתאים לכל עסק שמשקיע כסף בפרסום או בהבאת לקוחות חדשים.
עסק מסוג זה הוא עסק שלא יכול להרשות לעצמו לפספס פניות ולכן שירות מענה אנושי לעסקים הינו בגדר חובה עבורו. בנוסף, כל עסק או חברה המפעילה מערך כלשהו של שירות לקוחות תצטרך בדרך כלל שירות מענה אנושי לעסקים.
סקטור רחב נוסף שצריך שירות מענה אנושי לעסקים הוא בעלי עסקים קטנים שאין להם מזכירה, או שהמזכירה עובדת במשרה חלקית ובעל העסק לא מעוניין לענות לטלפון בשלב ראשון.
מה היתרונות של חברת Woki?
כחברה החדשנית והטכנולוגית ביותר בתחום המענה האנושי בישראל, Woki מובילה בכל פרמטר. מהירות המענה שלנו היא מצויינת ועוזרת לך לא לפספס אף שיחה, שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בכל שלב לשינויים בתסריטים, עדכונים התייעצות וכל דבר אחר שנדרש במסגרת המנוי. הניסיון שלנו הוא אדיר – 15 שנים של ניסיון משמעותי מאוד בעולמות המענה האנושי והפעלת מוקדים מכל הסוגים ובכל הגדלים. כל היתרונות האלו מנותבים לך שירות מעולה לעסק שלך וללקוחות שלך.
איך הטכנולוגיה הייחודית של Woki תחסוך לי עלויות?
הטכנולוגיה שלנו עוזרת לנציג לבצע תסריט שיחה ביעילות מקסימלית – זה חוסך זמן ולכן חוסך כסף. בנוסף, הטכנולוגיה שלנו מעלה את נתוני הלקוח החל מהפעם השנייה שהוא התקשר מה שנותן לשיחה נפח אישי ושירותי עבור הלקוחות שלך וגם חוסך זמן. טכנולוגיית שליחת התיעודים שלנו לוואטסאפ שלך מאפשרת לך לחסוך המון זמן יקר בחזרה אל הפונה, זה נוח וחסכוני מאוד בזמן היקר שלך, לפרטים נוספים שאל את מנהל המכירות שלנו על היתרונות הטכנולוגיים של Woki ואיך זה יעזור לעסק שלך.
אז תרשה לעצמך להתקדם למענה אנושי של Woki. אצלנו, פתאום הכל מתחבר.