4 טיפים ליצירת הרושם הראשוני הטוב ביותר בטלפון בשירות מענה אנושי
כולנו מבינים את כוחו של רושם ראשוני, בין אם מישהו מגבש את דעתו על סמך משרד שאליו הוא נכנס, או שיחת טלפון.
לכן, אתם חייבים לוודא שהרושם הראשוני שלכם הוא בלתי נשכח. כל מי שדיברת איתו צריך לצאת משיחת הטלפון ולהרגיש שהדיבור איתך שיפר את מצב הרוח שלו.
הפעם הכנו לכם 4 טיפים ליצירת רושם ראשוני לשירות מענה אנושי מעולה בטלפון
1. טון, טונציה שווים טונה של רושם ראשוני
הטון שבו אתם משתמשים בשיחה חשוב מאד, הלקוח צריך תמיד לשמוע את החיוך שלכם בטלפון.
שמרו על הלך הרוח שלכם, זה יכול לעשות ללקוח שלכם ת'יום רק בגלל שהוא דיבר איתכם, חיוך וטון דיבור זה הסוד.
העסקים שלנו לא קיימים ללא לקוחות, אז עד כמה שהיום שלכם היה קשה, נסו להיות אסירי תודה על כך שמישהו בחר להתקשר אליכם במקום למתחרה.
2. תשומת לב מלאה
תנו ללקוח שלכם את מלוא תשומת הלב, תנו להם להרגיש שהוא כל מה שחשוב לכם כרגע.
אם אתם מטפלים בכל השיחות הנכנסות, ייתכן שתמהרו להוריד את הלקוח מקו כדי שתוכלו להשלים משימה נוספת, לקוחות יכולים להרגיש מתי אתם ממהרים אז אבוי לכם אם זה קורה,
כי השיחה הבאה שלהם תהיה למתחרה שלכם, ואם המתחרה שלכם יגרום לו להרגיש חשוב יותר, רוב הסיכויים שהרושם הראשוני שלכם עליו היה נוראי.
לכן, הלקוחות שלך צריכים להרגיש שהם במרכז, ושכל תשומת הלב שלך מופנית אליהם.
הם רוצים לדעת שאתה מעריך אותם ולכן מצפים הם ממך לפעול בהתאם.

3. מקצועיות שיא כבר מהשלב הראשון
תגרמו ללקוחות שלכם להבין שרק איתכם הם הולכים לעבוד.
הלקוח רוצה לדעת שמה שהוא אומר נקלט אצלכם לכם ושאתם יכולים לעזור להם ולא רק לתת להם מוצר מדף. לכן, השתמשו בכישורי ההקשבה הפעילה שלכם וכשאתם מציעים ללקוח את המוצר, התאימו את הניסוח שלכם לצרכים האישיים שלו.
על ידי הקשבה ומתן תשומת לב, אתם נותנים לעצמכם הזדמנות טובה יותר להבין את המתקשר ומצבו, זה מה שיכול לאפשר לכם לשאול את הלקוח שאלות לעניין וגם לעזור לו.
שאלו את עצמכם, מה המתקשר צריך, מה חשוב לו וכיצד תוכלו להוסיף לו ערך.
4. מודיעין מקדים או תוך כדי שיחה – אחד החזקים
עם המעבר לעולם האוטומציה, הכלי החזק ביותר שיש לכם הוא הכוח של החיבור האנושי.
אין תחליף לקול האנושי ולחיבור אנושי.
אבל מה שבאמת יעשה על הלקוח רושם ראשוני הוא שתדעו עליו משהו שהוא לא אמר לכם.
משהו על הצורך שלו או על הרגלי הצריכה שלו.
איך עושים את זה?
עושים גוגל קצר, פייס או אינסטוש, רואים מי הבן אדם שאתם מדברים איתו. פעם זה היה נחשב סטוקינג, היום זה בייסיק.
אם הלקוחות שלכם הם עסקיים, כנסו לאתר שלהם ותבינו משם כמה עובדות על הלקוח. זה עושה רושם וואו – בדוק.
קראו עוד ב-Woki
- סדרת הטיפים: 3- כיצד זיהוי רגשות משפר את חווית הלקוח בשיחת טלפון?
- סדרת הטיפים: 4- 4 סיבות למה עסקים קטנים מפסיקים לצמוח
- סדרת הטיפים: 1- 3 דברים שיעזרו לכל עו"ד לחסוך זמן וכסף
כל אלה יעזרו לכם לעשות רושם ראשוני לשירות מענה אנושי מעולה בטלפון.
אבל זיכרו, אתם תמיד עושים את הרושם הראשוני, אבל זה בכוחכם להפוך אותו לחיובי.
צריכים שיענו לכם לטלפון בזמן שאתם עסוקים בעבודה השוטפת שלכם? הכירו את Woki, שירות מענה אנושי שלם היחיד בישראל.
נשמח לדבר ולהציג בפניכם את מגוון הפתרונות החכמים והמשתלמים שלנו, שמתאימים בדיוק לעסק שלכם.
הגעתם עד לכאן? קבלו בונוס! – הכנו עבורכם מאמר שימקד אתכם במה חשוב שיהיה בשירות מענה אנושי
(לחצו עלי למעבר למאמר)