לחצו ליצירת קשר


שירותי משרד במיקור חוץ

מזכירה ומשרד בעסק הם כאב ראש לא קטן. הם דורשים מכם להקים אופרציה שלימה בשביל שהמשרד יוכל לעבוד ובשביל שהמזכירה תעשה את עבודתה וזה אומר קודם כל להקצות לה מקום ואחר כך לקנות לה את כל הציוד הדרוש שכולל מחשב, שולחן עבודה ואת כל האביזרים שמסביב. זו הוצאה לא קטנה ולפעמים  עסק צריך שירותי משרד בהיקף של חצי משרה או בתקופות מסוימות, וזה כבר הופך ללא משתלם. בדיוק בשביל מצבים כאלו יש שירותי משרד במיקור חוץ, שירותי משרד ומזכירות שיפתרו לכם את הבעיות הללו ויורידו מהראש שלכם לא מעט. רוצים לדעת מה הם כוללים?

שירותי משרד במיקור חוץ – מה זה אומר

בפשטות, שירותי משרד במיקור חוץ כשמם כן הם. במקום שהשיחות ייכנסו למשרד הספציפי הן מופנות אלינו למוקד שלנו ושם משכירה מקצועית שהוכשרה לכך נותנת את המענה בשימכם. שירותי משרד ומזכירות במיקור חוץ זה אומר גם טיפול שוטף בכל מה שנוגע למשרד, מה שאומר טיפול בחשבוניות, גבייה, מתן שירות לקוחות, עבודה מול ספקים וכל מה מסביב. אם אתם בתור בעלי העסק או המנהלים שלו תנסו לעשות את העבודה בעצמכם, יהיה לכם קשה מאוד לעמוד בזה אם בכלל וזה בטוח יפגע בעסק. במקום זה אנחנו מציעים לכם משרד אמיתי שייתן מענה לעסק שלכם, רק במיקום אחר אבל לא פחות איכותי.

למי זה מתאים

שירותי משרד במיקור חוץ מתאימים קודם כל לעסקים רגילים. הם יחסכו לכם מקום והוצאות מיותרות והם יהיו לא פחות יעילים מאשר מזכירה שיושבת אצלכם. השירותים הללו מתאימים גם לסוגים ספציפיים של עסקים, כך לדוגמא עסק עונתי שעיקר הפעילות שלו היא בחודשים ספציפיים בשנה, לא יצטרך להעסיק מזכירה אלא ייעזר בשירותי המשרד שלנו בחודשים הרלוונטיים. כך גם מי שצריך שירותי משרד בחלקיות משרה וכך מי שצריך בשעות ספציפיות ביום גם אם הן לא שגרתיות. השירות שלנו מתאים לכל סוג של עסק וכל מה שצריך זה לתפור לעסק את החליפה המתאימה לו כדי שהוא ירוויח מהשירות כמה שיותר.


גלילה לראש העמוד