שירות הודעות לעסקים שמכוונים גבוה
מוניטין של עסק מצריך שמירה על קשרי לקוחות לאורך זמן. בעידן בו עסקים נדרשים להוכיח אג'יליות, מענה לצרכי הלקוחות בכל שעה, מכל מקום ובנוגע לכל בעיה הוא לא פריבילגיה, הוא תנאי חיוני לשגשוג בשוק תחרותי.
למה להשתמש בשירות הודעות חיצוני?
מוקד הודעות הוא חסכון משמעותי בשעות עבודה, כוח אדם וטרטורים המאטים את הפעילות העסקית. בזמן שאתה מנהל את העניינים, ניהול הזמינות עבור הלקוחות הפונים אליך בזמן אמת, כל אלו הינם חלק קטן מהיתרונות שלך כאשר אתה משתמש בשירות הודעות לעסקים שהוא אנושי.
בעלי עסק קטן כגדול יודעים כי מענה ללקוחות מצריך השקעה: החל מהבקשות הקטנות ביותר ועד להזמנות שירותים או מוצרים – בעוד שצה"ל צועד על קיבתו, ארגון צועד על שביעות הרצון של לקוחותיו.
במקום להשקיע שעות ברדיפה אחר מילוי הצרכים של לקוחותיכם, ווקי מזמינה אתכם לפשט תהליכים ולהצטרף לחבר'ה הגדולים: במקום להשקיע סכומי עתק בפרסום ושיווק מבלי יכולת להתמודד עם כמות הפניות לעסק, ווקי מזמינה אתכם להיות שם בשביל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים בכל דקה, בכל עניין.
שירות מענה אנושי לעסקים – טכנולוגיות קצה מותאמות אישית
הודות לטכנולוגיות הקצה של ווקי, הלקוחות שלך יקבלו מענה בכל שעה וטיפול מידי לכל בעיה שהיא, בדיוק כמו שהם צריכים ובדיוק בזמן הנכון. אנחנו פה לתווך בינך ובין הלקוחות ולתת מענה מקצועי, אישי ויעיל.
שירות הודעות מענה אנושי כולל מתן מענה לשאילתות דרך קביעת פגישות ועד למעקב מלא אחר טיפול בבקשה עד לפתרון.
שירות מוקד הודעות – זמינות מלאה ללקוח, בכל שעה, מכל מקום, בכל בעיה
ולמה לדאוג למוקד הודעות לעסקים? חברות רבות משקיעות סכומי כסף גבוהים בפרסום אבל כשזה מגיע לשירות לקוחות, מרבית העסקים מעניקים לנושא זה חשיבות מזערית לנושא של שירות מוקד הודעות, אם בכלל. שימור לקוחות הינו בין התחומים החשובים ביותר ליצירת מוניטין יוקרתי עקבי ויציב. אז איך עושים את זה בלי לבזבז זמן יקר וסכומי עתק, בלי עבודה כפולה ומבלי להשקיע הון בכוח אדם?
שירות הודעות לעסקים
באמצעות שירות הודעות לעסקים הלקוחות שלך מקבלים מענה לצרכיהם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
שירותי השארת הודעות (שירות הודעות טלפוני) מאפשרים ללקוח לפנות לעסק בכל שעה ולקבל מענה חוזר בהקדם האפשרי. הודות לכך, נמנעת תנועת נטישת לקוחות העסק והמוניטין העסקי נשמר למשך שנים. כשזמן התגובה משתפר ואיכות המענה ללקוח גבוהה יותר, שביעות הרצון של הלקוחות נוסקת והמוניטין העסקי מדבר בעד עצמו.
שירות הודעות או מענה אנושי לעסקים? תלוי בצורך שלך
ככלל אצבע ניתן לסווג את נותני השירות הבודדים כגון מתקינים, טכנאים וכדומה כאוכלוסיה שצריכה שירות הודעות. מנגד, כל עסק שמעוניין שהתדמית שלו תהיה כשל בעל מקצוע חופשי כגון עורך דין, רופא, סוכן ביטוח ועוד, צריך שירות ההודעות של מענה אנושי המתפקד בתור מזכירה אישית של העסק.
במקביל לשירות הודעות לעסקים, ווקי מעמידה לרשותך צוות נרחב של נותני שירות בעלי ניסיון של שנים, העוברים הדרכות מקצועיות באופן קבוע במטרה לשמר את רמת השירות הגבוהה של העסק.
כל עסק הוא עולם בפני עצמו ובשל כך, מוקד הודעות עם צוות מקצועי העומד לרשותך עובר הדרכה ייחודית המותאמת לצרכי לקוחותיך ומיועדת לתת מענה מושלם בכל שעה משעות היממה, תוך הבטחת מענה מקצועי, מקיף, נגיש וזמין ללקוחות.
הודות לשירותי מענה אנושי לעסקים, הארגון זוכה ליתרון משמעותי על המתחרים בענף, מעניק ללקוחות זמינות גבוהה ומבטיח כי אף עסקה אינה מתפספסת. שביעות הרצון הגבוהה של הלקוחות, בתורה, מבטיחה מחויבות גבוהה יותר ולקוחות נאמנים לאורך שנים.