נציגת שיווק אישית לטיפול ראשוני בכל הלידים של העסק

 

למהירות החזרה ללקוח פוטנציאלי ישנה חשיבות מכרעת.

כמנהל שיווק או בעל עסק, אתה מוצא את עצמך עסוק וטרוד במגוון מטלות. צירוף לקוחות, מתן שירות, פגישות עסקיות כאלו ואחרות ועוד ועוד.

הרי כבר כולם יודעים שאנחנו חיים בעולם תחרותי וכאשר לקוח פוטנציאלי השאיר פרטים אצלך, הוא השאיר גם אצל המתחרה.

בדיוק כמו בטלפון, כך גם בפניות בכל מדיה אחרת, למהירות המענה הראשוני ישנה חשיבות מכרעת. אם לא תחזור ללקוח לשיחה ראשונית ובירור צרכים לצורך הכוונה נכונה או סינון, אתה בהחלט עלול לאבד אותו. וכאן נכנסת לסיפור נציגת שיווק לטיפול בלידים ראשוניים.

האם רשת ביטחון של מענה טלפוני לעסקים מספיקה בשביל מאמצי השיווק של העסק שלך?

שירותי המענה הטלפוני של Woki, כמו למשל נציגת שיווק אישית, ונותנים לך רשת ביטחון בשביל שאף לקוח לא יילך לאיבוד. זה טוב מאוד לעסק
אבל זה רק בטלפון.

ישנה תפישה שגויה שאמנם לטלפון אי אפשר לענות בכל זמן אבל לפניות באמצעים אחרים, דיגיטליים, ניתן לענות.

הרי הפנייה נמצאת כבר במייל, בפייסבוק או בכל מקום אחר. אז לא פספסת אותו. נכון? ברור שלא נכון!

כמה זמן יש לי?

ההבדל המרכזי הוא שלקוח שמתקשר הוא לקוח חם במיוחד וחלון ההזדמנויות שלנו לתפוס אותו הוא של כמה שניות עד דקה לעומת זאת, לקוח שהשאיר פרטים במדיה דיגיטלית "מוכן" להמתין כחצי שעה עד שעה לחזרה ואם הוא משאיר פרטים במהלך הערב הוא גם יקבל בהבנה חזרה אליו למחרת בבוקר.

אבל למרות שאתה כבעל עסק חושב, סביר להניח שיש חריגות רבות מחלון הזמנים הזה. לפעמים אולי מזלזלים בו אבל הוא בהחלט ההבדל בין סגירת עסקה לאיבוד עסקה

לפעמים אני פנוי ולפעמים – עסוק

בדרך כלל כאשר אנחנו ב Woki  מדברים עם בעלי העסקים – הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, הם חושבים שהם עונים לכל השיחות, מטפלים בכל המיילים וכל הפניות של לקוחות פוטנציאליים נענים בזמן.

הבעיה המרכזית היא שכולנו כאנשים נוטים לקחת את המצב המיטבי שאחנו מכירים אבל שוכחים שיש זמנים שבהם אנחנו עסוקים ברציפות יותר משעה – שעתיים, יש מצבים שבהם צוות השיווק שלנו עמוס במטלות או חסר בכוח אדם.

הפתרון – נציגת שיווק אישית לטיפול בלידים

הנציגה שלך ב Woki, תיצור קשר ראשוני של מענה אנושי עם כל לקוח פוטנציאלי שהשאיר אצלך פרטים. זה לא משנה אם זה קרה בפייסבוק, במייל, בטלפון או בוואטסאפ.

נציגת שיווק לטיפול בלידים ראשוניים, תיצור קשר עם הלקוח, תברר איתו פרטים ראשוניים, תבצע איתו בירור צרכים ותבצע מולו הכוונה ראשונית של המוצר או השירות שאותם הוא צריך.

בסיום השיחה, היא תשלח לו מייל עם מידע ראשוני על החברה או הצעת מחיר – בהתאם לדרישות שלך.

אתה מקבל את כל המידע על מי ומה הלקוחות, לך רק נשאר לחזור ללקוחות לפי סדר העדיפות שלך.

אז הנה סיכום של מה שנציגת שיווק אישית יכולה לעשות בשבילך

  • מענה וטיפול בפניות לקוחות בטלפון
  • מענה וטיפול בלקוחות שפנו בדוא"ל ורשתות חברתיות
  • בירור צרכים ראשוני והסבר ראשוני על השירות שהלקוח יקבל מהחברה
  • שליחת הצעת מחיר
  • מעקב – פולואפ על הלקוח לאחר השיחה הראשונית
  • גביית התשלום ללקוחות שסגרו עסקה או שמעוניינים לסגור
  • תמיכה במכירות בחונות און-ליין והשלמת עסקה
  • תיאום פגישות עם הלקוחות הפוטנציאליים

להמשך שיחה וקבלת הצעת מחיר על השירות – השאר לנו פרטים. מבטיחים לחזור מייד