אקדמיית Woki- והפעם הכנו לכם 7 טיפים ליצירת תוכן מוצלח להגדלת מכירות בפוסטים שלכם
בואו נדבר ת'כלס, בעולם האינסטוש והפייסוש צריך ליצור פיתיונות של דייג מוכשר על מנת לקבל לייקים ותגובות.
על מנת באמת להצליח לדוג את תשומת הלב של העוקבים שלכם אתם חייבים תוכן מנצח. ואיך עושים את זה? בעזרת 7 הטיפים שהכנו לכם כאן.
קראו עוד ב-Woki
בניית מותג- 5 טיפים איך לבנות מותג שמעביר מסר
סדרת הטיפים: 3- כיצד זיהוי רגשות משפר את חווית הלקוח בשיחת טלפון?
סדרת הטיפים: 2- 4 טיפים ליצירת רושם ראשוני מעולה
כמו דגים אל חכה
כותרת הפוסט שלכם והמשפט הראשון של תיאור הפוסט שלכם הם הדברים הראשונים שהעוקבים שלכם רואים. אז תגרמו להם למשוך תשומת לב.
תמשכו תשומת לב, תעוררו סקרנות, לחצו על נקודת כאב.
יש כל כך הרבה דרכים שאתם יכולים לשחק איתם כדי למשוך תשומת לב.
כתבו לכם על דף כמה רעיונות ותבחרו מתוכו את המשפטים המועדפים עליכם.

לתולעת צריך להיות טעם טוב, לא רק ריח
זה שהצלחתם להניע קהל לקרוא את התוכן שלכם זה טוב… אל תאכזבו אותם בהמשך. השקיעו בתוכן שיש בו ערך, שמבוסס על צורך אמיתי ושיש לכם את רמת הידע והמקצועיות המספיקה כדי לדעת את זה.
האקדמיה ללשון אאוט, שפה קלילה אין
רוצים לייצר תוכן מוצלח להגדלת מכירות?
אל תשתמשו בדיבור רשמי מדי או אליטיסטי, אתם לא האקדמיה ללשון!
תעיפו את הכתיבה הפורמלית והאקדמית הנוקשה.
הרי לא הייתם מדברים ככה עם חבר שלכם בחיים האמיתיים, אז אל תעשו את זה על הדף.
שימו לב טוב טוב להבדל בין שפה קלילה (YAY) לשפת רחוב (Big No No)
שגיאות כתיב זה לא קול ולכן לתת לעוד עין לעבור על הדברים זה אך ורק יתרון.
קצת פתיחות אישית מה קרה?!
אם אתם רוצים לעזור לקורא שלכם להישאר "דבוק" לפוסט, הזריקו לתוכן משהו אישי ואמיתי שלכם.
דגמאות לסוגים נפוצים של תוכן אישי ואנושי: קצת עליכם, אולי מה עבר עליכם עד ליצירת הפוסט, מה עשיתם היום, או סיפור מאחורי הפוסט/התמונה שהעלתם.
למילים יש כוח
הוסיפו כמה מילים שיעוררו רגש, תזיזו אותם, תנו ללב שלהם לרעוד.
תכתבו מילים שמעוררות רגש שאתם רוצים לגרום לעוקבים שלכם.
פחד, אהבה, אמפתיה, אומץ, בכי, צחוק. כל מה שעולה ברוחכם. גם כעס זה רגש ואל תפחדו לעורר גם אותו אם צריך.
רגשות הן עוצמתיות, השחילו אותן בחוכמה לאורך הפוסט. תאמינו לנו, זה ישתלם לכם.
גם מילים צריכות לנשום
תנו למילים שלכם לנשום, אל תצופפו אותם כמו סרדינים בפחית (או תולעים בערכת דייגים)
אתם יכולים לכתוב את הטקסט הכי טוב שבעולם, אבל אם הוא נראה כמו גוש טקסט- אתם תיכשלו.
שברו את הטקסט עם רווחים, תנו כמה מקפים בדרך (-), נצלו שטח לבן והשפריצו על הטקסט כמה אימוג'ים ליצירת צבעוניות.
קריאה לפעולה לא נושכת
תעודדו קריאה לפעולה, או בשמה בז'רגון המקצועי- CTA.
אם אתם רוצים המרות, לידים, לקוחות, או אפילו סתם לדבר עם העוקבים שלכם.
תנו להם אפשרות לפעולה, תאמרו להם בפוסט שיעשו לייק, יכתבו תגובה ויגידו מה הם חושבים על מה שכתבתם.
הכנו לכם צ'ק ליסט ליצירת תוכן מוצלח להגדלת מכירות שיעיף לעוקבים שלכם ת'פוני
(אל תשכחו למלא אותו ולהשתמש בפוסט הבא שלכם)
צוות המומחים של Woki שמחים להעניק לכם את הידע הדרוש עבור ניהול העסק שלכם במרחב השיווק הדיגיטלי.
מחכים לכם בטיפ הבא שלנו..
הכירו את Woki, שירות מענה אנושי שלם היחיד בישראל – נשמח לדבר ולהציג בפניכם את מגוון הפתרונות החכמים והמשתלמים שלנו, שמתאימים בדיוק לעסק שלכם.