אחת מבין השאלות הגדולות ביותר שבעלי עסקים שואלים את עצמם, זה היכן עליהם לפרסם ולשווק את מספר הטלפון של העסק שלהם.
שיווק מספר הטלפון של העסק בשביל מענה אנושי ללקוחות, יכול להתגלות כמשימה מאתגרת. וככל שיותר אנשים עוברים לאינטרנט, החשיבות שמספר הטלפון של העסק שלך יהיה נוכח בערוצים דיגיטליים שונים היא משמעותית מאד. 

כן, חלוקת כרטיסי ביקור באירועי נטוורקינג והפצת חוברות בכנסים היא תמיד דרך מצוינת לשווק את העסק שלך.
אבל חשוב שגם תהיה לכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, ובמסגרתה צריכה להיות גם תכנית ברור לגבי היכן לשווק את מספר הטלפון של העסק שלכם כדי שתוכלו לתת שירות מענה אנושי ללקוחות שחייבים לדעת אם יש מישהו מאחורי המסך. 

קראו עוד ב-Woki 
סדרת הטיפים: 3- כיצד זיהוי רגשות משפר את חווית הלקוח בשיחת טלפון?
סדרת הטיפים: 4- 4 סיבות למה עסקים קטנים מפסיקים לצמוח
סדרת הטיפים: 1- 3 דברים שיעזרו לכל עו"ד לחסוך זמן וכסף

 

אז הנה כמה פלטפורמות שאנו ממליצים עליהם בחום לשיווק מספר הטלפון של העסק שלכם למענה אנושי 

 

אתר העסק

המקום הראשון שאתם צריכים לשקול הוא אתר האינטרנט של החברה שלכם. זה אולי נראה לחלקכם מובן מאליו, אבל תאמינו או לא, בדרך כלל מתעלמים מזה.
כאשר אתם מוסיפים את מספר החברה שלכם לאתר, הקפידו לזכור את שלושת הכללים הבאים: 

  • פרטי הקשר שלכם גלויים בכל הדפים וקלים לזיהוי, מה זה אומר? תגרמו למספר ולפרטי יצירת הקשר להיות בולטים. שימו אותם בחלק העליון או התחתון של העמוד, אל תגרמו ללקוח ללכת לחפש את המספר.

  • הקפידו על מספר טלפון נכון, הזנת מספר טלפון שגוי זו טעות נפוצה ביותר. לכן, שימו לב שהמספר תקין.

  • שימו כפתור קריאה לפעולה!, כפתורי CTA דוברו כבר רבות בבלוג שלנו והסברנו את חשיבותם. אבל נסביר שוב לטובת מי שלא זוכר, כפתור הנעה לפעולה כולל קריאה לפעולה שהלקוח יבצע. למשל 'התקשר עכשיו', הכפתור זמין כדי לספר לגולשים באתר שלכם דרך קלה ומהירה ליצירת קשר. 

 

Google my business- גוגל לעסקים

כאשר אנשים מחפשים עסקים ושירותים באינטרנט, סביר להניח שהם יקלידו את השאלות שלהם בחיפוש מהיר בגוגל.
גוגל לעסקים יכולה לעזור לכם לנהל את העסק שלכם במרחב תוצאות החיפוש בגוגל.

כלי זה הוא כלי חינמי שעוזר לכם לנהל איך העולם רואה את העסק שלכם ומספק פרטים על העסק כגון שם העסק, כתובת, שעות פעילות, תמונות, ביקורות, מספר טלפון ועוד..
כל עוד המספר של העסק שלכם קיים בגוגל לעסקים, ככה זה נראה שבהחלט יש מישהו מאחורי המסך ואפשר לסמוך עליו.

 

מדיה חברתית

יותר ויותר אנשים חוקרים על עסקים דרך פלטפורמות המדיה החברתית. זוהי דרך מצויינת עבור אנשים לאמת את פרטי הקשר של חברה, לקרוא תגובות וללמוד על העסק באופן כללי.
לכן, חשוב שיהיו לכם פרופילים בכל פלטפורמה חברתית שרלוונטית לעסק שלכם.
כמובן שבהתאם לתעשייה, פלטפורמות המדיה החברתיות יכולות להשתנות, בין אם זה טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק- תוכלו לשווק ולתקשר עם קהל היעד שלכם בצורה שהאתר לא יכול. 

  • פייסבוק מהווה פלטפורמה מצויינת לעסקים B2C, הציגו את מספר הטלפון של העסק בדף הפייסבוק של החברה והגדירו כפתור CTA להתקשרות, אשר מחבר את המתקשרים למספר הטלפון של העסק בלחיצת כפתור.

  • אינסטגרם היא עוד פלטפורמה יעילה מאד לעסקי B2C.אתם יכולים ליצור פרופיל עסקי באינסטגרם ולהגדיר את מספר הטלפון של העסק באמצעות כפתור CTA. בדומה לכפתור ההקלקה בפייסבוק.

  • טוויטר פופולרי מאד בקרב עסקי B2C וגם B2B כאחד. זהו כלי חיוני שיכול לעזור לכם להגדיל את שיעורי ההמרה שלכם. הקפידו לכלול בפרופיל את מספר הטלפון שלכם בביוגרפיה ובנוסף, כתמונת באנר.

  • לינקדאין הוא ערוץ חברתי, אבל אך ורק עסקי. ערוץ זה מיועד ליועצים, יזמים ועוד. וזהו מקום נהדר לפרסום העסק שלכם. לכן, כללו שם את מספר הטלפון של העסק. 

 

תוכן דיגיטלי

חשוב שתהיה לכם אסטרטגיית תוכן דיגיטלי על מנת להביא תנועה לאתר שלכם ולהגדיל את קצב וכמות השיחות מלקוחות פוטנציאליים.
תוכן דיגיטלי כולל בתוכו כתיבת מאמרים רלוונטים באופן קבוע, הענקת תוכן ועצות חינם וכמובן ניוזלטרים.

כל ערוצי התוכן האלה צריכים להיות ממותגים כראוי על מנת שיוכלו לשקף את זהות העסק שלכם.
לכן, ודאו שכל התכנים הדיגיטליים שלכם נושאים את מספר הטלפון של העסק.

לאחר שפרסמתם את מספר הטלפון של העסק שלכם בחוכמה, תקבלו שיחות רבות מלקוחות פוטנציאלים.

צריכים שיענו לכם לטלפון בזמן שאתם עסוקים בעבודה השוטפת שלכם? הכירו את Woki, שירות מענה אנושי שלם היחיד בישראל. נשמח לדבר ולהציג בפניכם את מגוון הפתרונות החכמים והמשתלמים שלנו, שמתאימים בדיוק לעסק שלכם.

 

אולי יעניין אותך גם
מה באמת צריך בשירות מענה אנושי?