מענה לטלפון או עוד לקוחות?

"תענו לי לטלפון"

"תיקחו פרטים ותעבירו אלי"

"תגידו שאני עסוק ותיקחו טלפון לחזרה"

 

האם זה יביא לך יותר לקוחות?

⚠️אזהרת ספויילר!⚠️

במילה אחת- לא. בשתי מילים- ממש לא. 


זה כמו שתבוא למכונאי רכב ותתחיל להסביר לו איך לתקן את המנוע של הרכב.
כשאתה בא למכונאי, אתה אומר לו מה הבעיה, אתה לא אומר לו איך לתקן. 

הרבה לקוחות פונים אלינו עם המשפטים שמופיעים למעלה. אבל האמת היא שמה שכולם רוצים זה לא לפספס לקוחות וחושבים שאם רק מישהו יענה לטלפון במקומם- הלקוחות לא ילכו. 

טעות.

גם מזכירה אלקטרונית וגם מענה וירטואלי, או אפילו שירות הודעות פשוט יודעים לקחת שם וטלפון.
אז למה לא משתמשים כבר במזכירה אלקטרונית? התשובה פשוטה, כי אף אחד לא משאיר שם הודעה.
ולמה אף אחד לא משאיר שם הודעה? כי הלקוח לא מרגיש שזה אפקטיבי, הוא לא מרגיש שמישהו התחיל לטפל בו. 

הלקוח צריך שמישהו יטפל לו בפנייה ולא ישאיר אותו באוויר
הלקוח צריך שמישהו יטפל לו בפנייה ולא ישאיר אותו באוויר

 

אז למה הרבה חברות מענה מתמקדות בלקחת שם וטלפון? התשובה פשוטה, כי זה הכי קל.

באותו הרגע שחברת המענה מחליטה לאפשר תסריט שיחה יותר רחב מזה, זה כבר מצריך ניהול ברמה אחרת, הדרכות מתקדמות לנציגים, מערכות טכנולוגיות שונות לגמרי. 

ביננו, למה לעשות את זה? אז יש לי תשובה, כי זה הדבר הנכון וזה מה שמביא עוד לקוחות. 

מי שפונה אלינו, פונה כי הוא רוצה עוד לקוחות. 

אנחנו יודעים לתת את הפתרון וגם איך לעשות אותו.

רוצה עוד לקוחות? כנראה שאתה צריך שירות מענה אנושי שלם
רוצה עוד לקוחות? כנראה שאתה צריך שירות מענה אנושי שלם

 

כשאנחנו עונים ללקוח שלך אנחנו עושים תסריט שיחה תומך מכירה:

  • אנחנו שואלים את הלקוח שאלות רלוונטיות לצורך שלו
  • נותנים לו מידע ראשוני
  • נשמעים ומזדהים כחלק מהעסק, בדרך כלל מזכירות או שירות לקוחות
  • הכי חשוב, הלקוח מרגיש שהטיפול בפנייה שלו התחיל. 

 

זה מה שגורם ללקוח לשתף פעולה ולהיות מוכן להמתין עד שתחזור אליו, זה מה שגורם ללקוח להיות הרבה יותר חם ומוכן לקנייה.
לך זה נותן הרבה יותר מידע לקראת השיחה עם הלקוח, יכולת לתעדף פניות בהתאם לצרכים של העסק שלך ויותר לקוחות. 

 

קוראים לזה מענה אנושי שלם. קוראים לזה Woki.

אנחנו החברה היחידה שפיצחה את הדרך למתן שירות מענה אנושי שלם, איכותי ומקצועי שמביא לך יותר לקוחות.

אל תבקש שיענו לך לטלפון, תבקש Woki 

מני צ'יקו, מנכ"ל